דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


BMW משתמשת בטכנולוגיית השבבים החדשה של פריסקייל לנסיעה חלקה - בלי קשר לתנאי הכביש או מצב רוח הנהג 

מאת    [ 26/11/2008 ]

מילים במאמר: 294   [ נצפה 2022 פעמים ]

קבוצת BMW הודיעה כי שבבי המיקרו-בקרים של פריסקייל ישמשו כ'מוח' ולכל צרכי הקישוריות במערכות בקרת היציבות מהדור הבא של החברה. בשלב הראשון שילבה החברה את השבבים ברכב ה- BMW X6 - רכב הספורט/פנאי היוקרתי של BMW. השבבים של פריסקייל מבוססי ה-32bit אחראים כיום על תפעולה של מערכת ניהול המרכב במכונית, מערכת אלקטרונית חכמה ומהירה במיוחד המנהלת וקובעת אוטומטית את התנהלות הצירים, הממסרים והמתלים ולמעשה את כל הדרך בה הרכב מתנהל על הכביש.

טכנולוגיה חדשה נוספת של פריסקייל, FlexRay, המשולבת ברכב, האחראית על התקשורת המהירה בין המערכות האלקטרוניות השונות במכונית מאפשרת לנהג לשנות בלחיצת כפתור אחת את כל צורת התנהגות הרכב על הכביש בהתאם למצבו ובהתאם למצב הרוח של הנהג (נהיגת ספורט, שטח, רגוע, מהיר וכד').

"חיישנים הממוקמים במכונית מנטרים כל הזמן את מהירות הרכב, מצב ההגה ואת כוחות הדרך הפועלים על המרכב", אומר שמואל ברקן, מנכ"ל משותף בפריסקייל ישראל ודירקטור שיווק ומכירות של פריסקייל העולמית במזרח אירופה ומזרח תיכון ואפריקה. "הנתונים מועברים במהירות דרך מערכת ה- FlexRay אל מערכת בקרת המרכב וזו מתאמת אוטומטית בין חלקי הרכב לתנאי הכביש ואו העדפות הנהג עצמו. כך, הנהג נהנה מנוחות רבה יותר נהיגה, נהנה מעצם הנהיגה ואף בטוח יותר".

חברת המחקר האמריקנית סטרטג'י אנאליטיקס (SA) קבעה לא מכבר כי פריסקייל, היא הספקית המובילה של שבבי מיקרו-בקרים לתעשיית הרכב. SA העריכה כי שוק שבבי המיקרו-בקרים יגיע להיקף של כ-7.6 מיליארד דולר עד שנת 2015, כאשר מערכות ה32-bit יהיו אחראיות על מעל 58 אחוז מההכנסות. כיום, מעריכה החברה, מגיע היקף השוק לכ-5.5 מיליארד דולר.


Freescale Semiconductor Inc פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי, ולשווקי הרישות וה- wireless ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-30 מדינות. Freescale Semiconductor Israel Ltd כוללת מרכז תכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור בישראל.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב